Caxigalines nella Reguera'l Campizu

15 ottobre 2010

ZÚÑIGA E RIVAS


O outono literario de ficción aparece marcado en Galicia (e que me perdoen os outros/as) por Manuel Rivas e por Iolanda Zúñiga. Ambos quitan libro estes días (de feito xa están nas librerías) e dame a impresión de que se poden mancar mutuamente ou de que ambos poden saír beneficiados pola coincidencia. Rivas, malgré lui, é arcolito que pode arruinar por monocultivo o territorio dos lectores/as. E non me gustaría que a grandísima novela de Zúñiga fose mínimamente desprazada polo vigor mediático de Rivas.
Eu, polo momento, vou lendo a Rivas para darlle recensión proximamente nestas pantallas. Pero xa estou pensando no alto honor que lle teño reservado a Iolanda Zúñiga, soberbia autora da excelsa Periferia.

Nessun commento: