Caxigalines nella Reguera'l Campizu

28 maggio 2007

A CIDADE


Preguntas ao chou que fican no ar tras as eleccións en Vigo:
1. O PXOM irá adiante coas rectificacións que piden na Xunta ou coas que pediu insistentemente o PSOE, Mauricio Ruíz mediante?
2. Chegará o AVE a Vigo en 2010, Caball/zapatero mediante?
3. Subirá Chus Lago pola cara norte da nova torre de control planificada para o porto o día da inauguración?
4. Ficará Corina Porro de xefa da oposición por ver se o matrimonio Abel-Santi dura máis co de Ventura-Lois ou pedirá en recompensa polo seu hit a deputación de Pontevedra?
5. Manterase Figueroa ata o final do concellalato ou voltará á hostelería?
6. Cambiarán os de Localia o presentador (un dicir) do especial de onte sobre as eleccións?
7. Cambiarán os de Televigo o carpinteiro do plató (un dicir) de onte no que se vían ata os remaches?
8. Daranlle un plus aos infógrafos da tvg pola extraordinaria e preciosa presentación dos resultados? E ao realizador, que curtou con precisión e sentido común as habituais declaracións postelectorais?
9. Arranxarán a miña rúa? Teño prometido ao alcalde (e as siglas que represente) que o faga un voto de por vida.
10. Cando van ser as eleccións xerais? Xa teño mono.

5 commenti:

Peke ha detto...

Máis que mono parece que o que sentes é adicción, por deus. ;) Co contentiña que estou eu de que acabase a campaña.

Nuca ha detto...

gostaría ben de respostar, mais xa sabes que non leo ben as bolas (enténdase de cristal)

bouzafria ha detto...

¿Que foi de Mauricio Ruiz Ceniceros? Non sei que pensar del, as veces dame a sensación de que por estilo merecería estar no PP. Hai xente que o ten en alta estima mentres outros en moi baixa ( aí ten vantaxe, eu non coñezo a ninguén que me falara ben de Figueroa). Para min foi un misterio, e case o mesmo podo dicir de Graña e de Arias. Misterios da política local, supoño.

Anonimo ha detto...

Foi que non se presenta. Que non o queren, probablemente porque foi martelo da coxunda PP-BNG en materia de urbanismo. E agora, claro, molesta. Non sei onde podes quitar que ten estilo de PP, pero, en fin, os arquitectos, aparelladores (os que peor falan de Mauricio Ruíz) e inmobiliarios varios xa están a durmir máis tranquilos. Non me pareceu que Ruiz fora precisamente un home con intereses: cousa que non se pode afirmar dos outros. Eu non o coñezo: só polas súas declaracións na prensa (pode que falar en español para certa xente non axude moito). No que respecta aos outros dous, comparto a súa opinión e iso que ao segundo o coñezo: pero pasou como unha avelaíña polo concello. Outro día falamos dos concellais do BNG se logro saber quen foron.

R.R. ha detto...

¡Máis eleccións? ¡¡¡Nooooooon!!! ¡¡¡Que a esperanza estaba no cambio e desque cambiou temos que buscar onde anda!!! Déixennos descansar e reflexionar. E que lle arreglen a rúa. Se vivise vostede en Oza -ou calquera outro concello "dedereitasdetodaavida"-, a cambio do seu voto o amaño (nótese o doble sentido)estaba feito. Como que me chamo JoseMari.