Caxigalines nella Reguera'l Campizu

24 settembre 2011

DI CAFFÈ


Polos andeis do eroski comprobo que o éxito do café en capsuliñas é evidente. A medida que pasa o tempo vai ocupando cada vez máis lugar no súper e vai acurrunchando ao café moído e ao café en gran, xa case agochado. Agora esta moda capsular, mesmo algo extendida na propia Italia, o que xa manda, vaise impoñendo. Para o meu abraio, xa que non alcanzo a comprender como a xente merca un café que costa case cinco veces máis có outro (un kilo destes costa uns 24 euros, mentres o kilo dun café normal, digamos bó, pode acadar a astronómica cifra de 5,3 euros; se é excelente, tipo illy ou lavazza, uns 15 euros). Cal é a razón do aumento exponencial de vendas deste caro e algo incómodo (tes que comprar estes recargos ad hoc) producto que, ademais, por empregar plástico rexeitable, resulta menos ecolóxico? Deixando aparte a George Clooney que tamén contribúe, a incrible capacidade seductora do italiano funciona ás mil marabillas. Así se explica que, por riba, as lendas e os nomes das distintas gamas deste café insistan no idioma italiano como anzol. Poucas veces vexo tan claramente o poder de atracción dun idioma, dun país, dunha forma de vida: a de facer dolcemente niente. 

7 commenti:

Ar ha detto...

Polo mismo motivo polo que a xente vai ó Eroski en ves de ó Jadis!

xos ha detto...

Ademáis de caro, ese café é moi malo.
Polo demáis, entre o Eroski e o Gadis ¿merco nun supermercado do país, ou un pertencente a unha das mellores cooperativas do mundo, de exemplo de economía social?, e que por certo, en Galicia o 50% pertence ao antigo grupo vegonsa? Porque Eroski tende a aliarse con grupos locais.
Pero o do café, si, ten delito. Estamos dispostos a pagar máis por un café peor, pero iso si, os libro de texto son moi caros...

Peke ha detto...

Pois eu non coñezo tal café. Podías poñer un enlace a unha foto onde se vex o invento?

Peke ha detto...

Vexa, claro.

emaessa ha detto...

Para facer un bo café hai que ter boa auga, bo café acabado de moer, dispoñer dun maquinillo axeitado, coma o que teñen nas cafeterías, e que cho sirvan ben quente.

Todo o demais é querer e non poder.

O éxito do café en capsuliñas pódese explicar por varios motivos:

- Disque fai escuma coma o das cafeterías. Aquí o importante xa non é se é mellor ca o da Melita ou o da italiana, senón que faga escuma.

- Abrir o paquete de café, moelo, poñer o filtro na Melita (ou na "italiana"), botar o café alí, encher de auga o cacharro... e cando se acaba o café ter que botar o filtro co café ao lixo (ou lavar a cafeteira) require moito esforzo.

- É unha cuestión de estatus. Se fulanito e zutanita teñen este trebello na casa e nos invitan a este café de cápsulas, pois nós tamén o temos que comprar. Non imos ser menos.

- A marca "oficial" que vende as cápsulas insiste na "exlusividade" do produto, aínda que certas Marcillas e derivados xa encontraron a fórmula de vender as súas propias capsuliñas.

- Entrar nas tendas oficiais é coma acceder ao Paraíso en vida. Coma se entrases nunha desas xoierías da calle Serrano de Madrid, asesorado por unha azafata. Ademais, alí dentro estase moi ben e o café ten mellor cheiro ca sabor. Ás veces danche a profar café de balde, hai xente ben vestida e non hai pobres.

zeltia ha detto...

pois xente ben cafetera din que lle gusta!
a min sedúceme todas esas variedades para elixir
[é un pijerío, sin duda.]

Unknown ha detto...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ