Caxigalines nella Reguera'l Campizu

4 settembre 2007

ARTIGOS SOBRE POLÍTICA ITALIANA


Ando moi elocuente estes días: faime falta, que teño que preparar unha conferencia para o vindeiro martes en Pontevedra. Pero trato de centrarme nas miñas obrigas inmediatas e os ollos e o corazón, aínda no Mediterráneo, fanme escribir de seguido sobre Italia. Na Gazeta Nación seguen coa xenerosidade, e a paciencia, de publicar as miñas reflexións sobre a política italiana. Son os meus primeiros artigos sobre tal cousa e ademáis en serie, porque non pode ser doutro xeito. Os dous primeiros, sobre o novo Partito Democratico que ten previsto convocar á esquerda moderada (e non tanto) italiana. Teño que poñerme ao meu, pero vaiseme, vaiseme á cabeza para outro lado.

Na foto, Arume baixo os piñeiros que perviven dunha antiga vila fenicia.

3 commenti:

Zerovacas ha detto...

Francamente, os artigos son ben interesantes (como ves, tamén recibiches unha felicitación de Iván Puentes, o alcalde máis novo de Galicia). Eu só lera un par de cousiñas sobre o PD a raíz dunhas declaracións de Maragall nas que avogaba por crear algo semellante en Catalunya

Anonimo ha detto...

Si, ao chegar eu de Italia foi o primeiro que atopei nun xornal de Catalunya. E foi quizáis o que me empuxou a escribilos. O próximo sobre a dereita que tamén anda con estas cousas, na percura do que eles chaman o bipolarismo.

Anonimo ha detto...

Non se preocupe, Arume, pola conferencia. Que co que sabe do tema, vai, chega, fala "inprovisando", e triunfo apoteósico asegurado.