Caxigalines nella Reguera'l Campizu

29 gennaio 2010

SAGERAO

Escribía caoesemdono nun comentario neste mesmo blog que eu esaxeraba, dous días despois de que o meu amigo xg me dixera exactamente o mesmo e engadira: "Iso é en Vigo; aquí non pasa nada diso". Admito que algún superlativo, unha amplificación de adxectivos valorativos, podía conducir á sensación de hipérbole. Pero eu afirmaba o meu diagnóstico sobre os comentarios escritos nos xornais virtuais, nos foros feisbuqueiros, non sobre o que vía na rúa, que non se compadecía con ese bélico balbordo. As palabras de xg semellaban ofrecer unha paisaxe distinta, a propia dunha vila onde o galego é lingua eminente e case exclusiva e, polo tanto, escaso motivo de distanciamento. 
Déixoo aquí consignado, pero, esaxeracións aparte (a toda historia vénlle ben sempre a súa pinguiña de esaxeración), a miña percepción vese exemplificada, con tristes noticias, cada día que pasa.

2 commenti:

Anonimo ha detto...

concordo que nos xornais virtuais e demais foros veso moita discusión agre e posturas irreconciliables, pero moita xente que adoita entrar nesas leas faino desde fora do país con posicións moi extremas.
O perigo está no enfrentamento promovido diariamente pola prensa madrileña máis radical.

Cando caio no desánimo, vexo cousas como esta:

http://flocos.tv/curta/linguas-cruzadas/

Anonimo ha detto...

Fica claro que, na sociedade na que vivimos, un conflicto virtual pode trocarse en real se é apoiado convenientemente pola prensa e os medios.