Caxigalines nella Reguera'l Campizu

7 giugno 2007

JA SOC AQUI

Un par de reparacións (sen botox nen siliconas) puxo paréntese no blog. Agora escribo mentres convalezo, co portátil sobre os xionllos. Na rúa vai un calor case de verán e escoito polas fiestras as risas e berros dos nenos. Teño a fortuna (outros pensarán en infortunio) de que a miña casa dá a un patio dun colexio. Este meu blog tamén dá con moitos outros patios de colexio que me proporcionan a necesaria emoción que contaxia. Gracias, moitas gracias.

13 commenti:

Anonimo ha detto...

Goce do tempo e o aperitivo, isto se as condicións da convalecencia o autorizan. Vigo debe arrecender a verán. Eu vento Nigrán no panorama.

Marcos Valcárcel López ha detto...

Vivan os patios dos colexios!! Benvido, querido amigo. E non se queixen que nas Aurias andamos nos 34 graos, anticipa inevitable e letal do verán ourensán...

Mario ha detto...

Eu vivín perto dun colexio hai anos e era unha sensación moi fermosa escoitar os berros dos nenos durante os recreos, todos os días á mesma hora.

R.R. ha detto...

A min pasoume tamén o de vivir a carón dun patio de colexio en COmpostela; e molaba aínda que o colexio fose súperpijo: os nenos berraban o mesmo...

Deséxolle de todo corazón que se recupere pronto, señor Arumes.

Nuca ha detto...

Seica todos temos casa que da a un colexio? Porque, señores, eu tamén. Terá que ver co bun inmobiliario e o precio dos pisos que dan cara o mar? xa que de todos é sabido que os peixes non falan nin fan barullo.

Querido Arume, teña coidado con esa posición do portátil, xa que as emisións das redes sen fios tan perto -poida que en contacto- de zoas tan sensibles din que teñen efectos indesexables, quero decir, que che quitan o desexo.

ánimo

Anonimo ha detto...

Eu vivo ao carón dunha igrexa... Presta escoitar os berros das vellas á saída, esa ledicia, ese rebumbio, ese bulicio, esas monxas... (por certo, ónde compran os zapatos as monxas?)
E ola, Arumes!

Anonimo ha detto...

Xa me parecía a min que algo debía pasar para que non se prodigase. Cóidese e recupérese ben! :)

Nuca ha detto...

Amigo de la H61, e logo vostede non sabe que as monxas non gastan zapatos?: levitan a un palmo do chan.
O parecer é porque, en comparanza cos demáis mortais, están máis atraidas polo ceo que pola gravidade

Anonimo ha detto...

Virgin Mary! Amigo Occam, xa tarda en escribir un pos sobre a capacidade levitatoria das monxas.

bouzafria ha detto...

Ben achado, señor Arumes. Xa faltaba.

Anonimo ha detto...

Que se recupere pronto e ben, amigo Arume, sempre novo. Que as terrazas están xa a rebordar e sen vostede non son o mesmo.
Apertas.

Ana Bande ha detto...

Eu tamén estou "out" estes días, espero que pronto esteamos todos recuperados para volver ás regueifas blogueiras, estamos un pouco murchos ¡arriba o dos Piñeiros que pronto temos que tomar un caldiño coa Loló!

besbe ha detto...

Póñase bo se é que está mal e o meu primeiro ano na Coruña tamén foi ao lado dun colexio...aledaba moito, a verdade. Moitas apertas :)